كي روش: در سخت ترين گروه جام جهاني قرار داريم

۱۱۵ بازديد

كي روش: در سخت ترين گروه جام جهاني قرار داريم

كي روش: در سخت ترين گروه قرار داريم ولي اين باعث تغيير اهدافمان نمي‌شودخبرگزاري فارس: كي روش: در سخت ترين گروه قرار داريم ولي اين باعث تغيير اهدافمان نمي‌شود

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از فارس، سايت كنفدراسيون فوتبال گزارشي را با عنوان«سخت اما براي ايران غيرممكن نيست» كمتر از يك هفته مانده به آغاز مسابقات جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه درباره ايران نوشته است.

AFC در گزارش خود نوشت: تيم ملي ايران در جام جهاني در يكي از سخت ترين گروه ها قرار دارد اما اين باعث نمي شود كه كي روش و بازيكنانش اهدافشان را تغيير دهند. ايران براي پنجمين بار در جام جهاني حضور پيدا كرده است ولي در هيچ كدام از آنها موفق به صعود از مرحله گروهي نشده است اما آنها در روسيه به دنبال اين هستند تا وضعيتشان را بهتر كنند. ايران پنجشنبه گذشته در آخرين رده بندي فيفا جايگاه اول آسيا را از دست داد اما مي تواند اين جايگاه را با عملكرد خوب در جام جهاني پس بگيرد.

در ادامه اين گزارش حرف هاي كي روش نقل شد كه گفت: اين واقعيت است كه گروه ما سخت ترين گروه جام جهاني است با اين وجود اين باعث نمي شود اهدافمان را تغيير دهيم و هوادارانمان را نا اميد كنيم.

همچنين پژمان منتظري مدافع تيم ملي ايران گفت: در دوره قبل جام جهاني ما بازيكنان باتجربه زيادي در تركيب تيم داشتيم ولي در اين دوره تيم ما جوان تر است و عزم اراده دارند تا نشان دهند ايران مي تواند مقابل بهترين تيم هاي دنيا خوب ظاهر شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.