قائمي: قبل از بازي چيني‌ها شيطنت كردند/ كري‌خواني حريف باعث شد تا بازي را ببريم

۱۱۲ بازديد

قائمي: قبل از بازي چيني‌ها شيطنت كردند/ كري‌خواني حريف باعث شد تا بازي را ببريم

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري ميزان و به نقل از سايت فدراسيون واليبال، فرهاد قائمي بعد از پيروزي 3 بر صفر تيم ايران برابر چين در ليگ ملت‌هاي واليبال 2018 اظهار داشت: بازي خيلي خوبي برابر چين داشتيم و به خوبي چين را مي‌شناختيم و آنها را كامل آناليز كرده بوديم. قبل از بازي چيني‌ها شيطنت كردند و كري خواندند و اين موضوع باعث شد تا بيشتر به خودمان بياييم و هر چه داشتيم در زمين ارائه كرديم تا برنده مسابقه باشيم.

وي افزود: همه بازيكنان به ويژه امير غفور كه با وجود آسيب ديدگي در زمين حضور داشت، خيلي خوب و موفق ظاهر شدند.

قائمي درباره اهميت اين پيروزي عنوان كرد: به اين برد احتياج داشتيم تا از نظر روحي و رواني براي ادامه مسابقات دوباره به شرايط ايده آل برسيم.

ملي پوش واليبال ايران در پايان تصريح كرد: خيلي خوشحالم كه بازي اول را با برد پشت سر گذاشتيم و اميدوارم در بازي‌هاي بعدي نيز عملكرد خوبي داشه باشيم زيرا مي‌توانيم با كار گروهي نتيجه خوبي كسب كنيم و امروز نيز در كار گروهي و همه فاكتورها خوب بوديم.

دل نوشته هاي ليلا,وبلاگ ليلا,متن ها و شعر هاي ليلا,دلنوشته غمگين ليلا,متن نوشته,خاطرات تلخ,تلخي بي پايان,زندگي سخت,عاشقانه هاي پسرك,عاشقانه هاي يك پسر عاشق,عاشقي و دل باختگي,عشقم,وبلاگ من و عشقم,دوستت دارم عشقم,عشق تازه,نوشته هاي ليلا,ليلا و منا,متن هاي ليلا,دلنوشته هاي ليلا,متن نوشته هاي ليلا,روز هاي تلخ ليلا,تلخي بي پايان ليلا و افسردگي ليلا,زندگي سخت در كنار ليلا,عاشقانه ها,تاريكي هاي ليلا,Google

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.