مسعود شجاعي: به دنيا ثابت خواهيم كرد ايران هستيم

۱۰۵ بازديد

مسعود شجاعي: به دنيا ثابت خواهيم كرد ايران هستيم

مسعود شجاعي: به دنيا ثابت خواهيم كرد ايران هستيم

سايت فدراسيون فوتبال نوشت: كاپيتان تيم ايران از اين گفت كه نبود ديدارهاي تداركاتي بازيكنان را متحدتر كرده است.

 مسعود شجاعي پس از حضور ايران در روسيه در گفتگو با دوربين اختصاصي رقابتهاي جام جهاني درباره رقباي ايران در گروه دوم مسابقات گفت: گروه سختي است و حريفانمان آسان نيستند. اين را مي دانيم. با علم به اينكه مي دانيم گروه سختي است آمده ايم تا تواناييمان را نشان بدهيم و به دنيا ثابت كنيم كه ايران هستيم و مي توانيم كارهاي بزرگ انجام دهيم. مي دانيم بازيهاي سختي داريم. اردوي آمادگي خوبي داشتيم و اميدوارم بازيهاي خوبي به نمايش بگذاريم.

او ادامه داد: همه تلاشمان را مي كنيم تا بهترين نماينده براي كشورمان باشيم و بهترين نمايشمان را در جام جهاني ارائه دهيم. با پتانسيلي كه در تيممان وجود دارد و انگيزه بالاي تيم، تلاشمان را مي كنيم تا بتوانيم كار بزرگي انجام دهيم. 
كاپيتان تيم ملي ايران همچنين در گفتگويي جداگانه با شبكه تلويزيوني بين اسپورت قطر درباره حسش از حضور در جام جهاني گفت: احساس خيلي عحيبي است كه نمي شود درباره آن توضيح داد. آدم بايد اينجا باشد تا بتواند اين حس را درك كند. خوشحالم كه دوباره مي توانم در جام جهاني به عنوان بزرگترين رويداد ورزشي دنيا حاضر باشم و اين براي همه بازيكنان باعث افتخار است و خوشحالم اين فرصت دوباره نصيبم شد.
 
شجاعي درباره آخرين وضعيت تيم ملي فوتبال ايران همزمان با ورود به روسيه گفت: تيم ملي در بهترين شرايط روحي و فيزيكي است و منتظريم هر چه زودتر جام جهاني شروع شود. او در پاسخ به اين سوال كه بازيكنان ايران مي گويند لغو بازي دوستانه برابر يونان، باعث انگيزه بيشتر بين آنها شده است، گفت: صد در صد همينطور است. اين موضوع باعث شد اتحادمان بيشتر شود و بدانيم كه بايد خودمان به خودمان كمك كنيم و فكر مي كنم اين موضوع انگيزه اي شد كه بتوانيم بازيها را قوي تر شروع كنيم. 
شجاعي در پاسخ به اين سوال كه ميليونها نفر ايراني منتظرند تا از تيم ملي ايران اخبار خوشحال كننده بشنوند، آيا اين اتفاق مي افتد، گفت: اميدوارم. اين قول را مي دهم كه تمام تلاشمان را مي كنيم تا اين خبر خوب را به آنها بدهيم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.